Friday, February 05, 2016

KOLEKSI BERSAMA SELAMANYA

KOLEKSI EMAS 
BERSAMA SELAMANYA
27 RABIULAKHIR 1437H - 06 FEBRUARI 2016


Sekian lama sejak kisah Bersama Selamanya tamat ( ya, kisah ni TAMAT. Gua lukis sampai TAMAT! ) ada la sorang dua yang tanya;
1- koleksi Bersama Selamanya Vol. 1 ado lagi tak
2- macam mana nak dapatkan koleksi Bersama Selamanya Vol 1 dan Vol.2 
3- Bila volume tiga akan diterbitkan

Pertanyaan ni benar-benar mengganggu kepala hotak bejambul gua ( dan juga encik Azrul - bahagian Pengedaran dan Promosi MOY Publications Sdn.Bhd ) selama hampir 15 tahun! Boleh gilo pakcik!

Untuk mengelakkan kami hilang akal dan cemuih sepanjang masa, pertemuan diatur dan persefahaman dipersetujui. Alhamdulillah... akhirnya koleksi Bersama Selamanya yang diimpikan oleh peminat tegar Bersama Selamanya telah berjaya diterbitkan!



Pada semua peminat yang bertanya dan berjanggut menanti koleksi lengkap Bersama Selamanya, Bekazon.com menawarkan beberapa pakej istimewa koleksi ini untuk dimiliki mengikut bajet 2016 memasing. Semua pakej adalah ekslusif untuk peminat Bersama Selamanya memiliki.


 Gold Edition - RM449.00 + pos laju RM31.80 = RM480.80


 Silver Edition - RM249.00 + pos laju RM23.85 = RM272.85


 Pakej A - RM159.00 + pos laju RM21.20 = RM180.20


Pakej B - RM99.00 + pos laju RM11.26 = RM110.26




Terima kasih diucapkan pada yang telah membuat tempahan. Pada yang belum dan berhajat nak memiliki koleksi ini, pilihlah  pakej ikut bajet korang dan buat tempahan secara online di;

www.bekazon.com

kalo korang rasa marah, tetekan dengan tekanan hidup,
tak puas hati tak memasal atau hilang akal pasal koleksi ni, boleh tanya kat bekazon.com. Encik Azrul boleh jawap. HEH!

bersama selamanya


22 comments:

Silverian said...

Wah...terbaeklah Brader Gayour....
Kono boli nie....

Yob Aidil said...

Hahaha siap kepala hotak berjambul keluor. Maghah sunggoh tuh 😁

Yob Aidil said...

Hahaha siap kepala hotak berjambul keluor. Maghah sunggoh tuh 😁

Ra1m1 said...

Nak belii!!!

Unknown said...

Sonang buek duit...har har har

Unknown said...

Sonang buek duit...har har har

gayour said...

silverian
ikut ekau la jang nak boli pakej yang mano satu

yob aidil
bukan marah tapi tertekan! heh!

faith craft
order terus kat bekazon ya. TQ

basri radzi
tak sonang bro. banyak dugaan eh

D'arsil said...

waa ada rupanya rm49.. hellyeahhh

gayour said...

d'arsil
kami menyediakan pilihan kerana kami memahami 'kemampuan' rakyat. hahaha..

berteromber said...

terbaik ni...kena menabung la nampaknya ni...

Unknown said...

Dah dapat dah!!! Yiiiihaaaaa!!! Best dan berbaloi... bro Gayour kalau dapat buatkan compilation yg edisi MUSIC MANIA tu best jugak!!!

deaf-angel said...

Nanti kepala otak aku tak berserabut sangat aku akan cek satu persatu.
Thanks Gayour. Harap aku dapat memiliki salah satu pressing ni, dan harap peminat sokong dengan beli original, jadi banyak lagi koleksi boleh terbit.

gayour said...

rizaham
ini tidak adil! macam mana lu bleh dapat dulu, gua tak dapat lagi! haha...
terima kasih kerana membeli koleksi Bersama Selamanya. enjoy!

deaf_angel
bro, lu amik la masa panjang mana pun nak order koleksi gua tu. terima kasih atas sokongan!

zaky said...

Gua pun da dapat buku lu...tadi sampai...nk nangis rasa...jap lg gua nk kunci pintu bilik...tutup suma langsir...yeahhh..

zaky said...

Gua pun da dapat buku lu...tadi sampai...nk nangis rasa...jap lg gua nk kunci pintu bilik...tutup suma langsir...yeahhh..

gayour said...

zaky
hodohnya orang tua nenges. hahahaa! uuu..uuu... terima kasih bro. selamat menikmati koleksi Bersama Selamanya

zaky said...

Gua membesar dgn karya ni....biar ah gua nk nangis...sob...sob...tq gayour...rock never die!

zaky said...

Gua membesar dgn karya ni....biar ah gua nk nangis...sob...sob...tq gayour...rock never die!

Unknown said...

Terima Kasih bro... akhirnya dapat jugak koleksi ni setelah sekian lama mencari... Terima kasih banyak-banyak...

gayour said...

afizee kamaludin
selamat mengulangkaji dan mengenang semula kenangan lama dengan koleksi Bersama Selamanya. terima kasih

WanBeruas said...

...Good effort..Can't deny it...

yusrina said...

blogwalking bro gayour.. tumpang lalu yer.. http://albumretro.blogspot.my/