Monday, September 06, 2010

SALAM IDIL FITRI

SALAM IDIL FITRI
1431 HIJRAH - 2010


" semoga Allah menerima daripada kami dan menerimanya daripada kamu", yang bermaksud semoga diterima ibadah puasa dan semua amal kebajikan yang dibuat di bulan ramadhan. itulah harapan, moga tidak sia-sia segala amalan kita di bulan ramadhan.

selamat menyambut dan meraikan HARI RAYA IDIL FITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN gua ucap dan pohonkan pada semua sahabat yang dikasihi. moga berbahagia, sihat dan selamat.

oh, ya. selamat main meriam buluh. dulu masa kat kampung, memang gua sakan tak ingat main meriam buluh dengan kengkawan. best tul!
heh!

senyum sentiasa

gayour
syawal 1431h


medium;
fabriano water color paper ( 300gm )
bruynzeel aquarel color pencil
dr.ph martin's water color

18 comments:

Portdy said...

selamat hari lebaran minal aidil walfaidzin buat bro gayourock sekeluarga

eddie dewanaga said...

salam lebaran untuk brother gua, encik Gayour. Maaf zahir batin.

Q said...

selamat menyambut hari raya puasa....

gayour said...

portdy
terima kasih.
we rock!

eddie dewanaga
moga berbahagia merayakan idil fitri buat encik naga.

naga terbang tinggi

Q
iyo... timo kasih yo la.

Kitosia said...

Salam aidilfitri sifu gayour..Maaf zahair dan batin ku ucapkan kepada sifu..Raya takde ke duit raya ke kat anak murid?Huhuu

Hush said...

selamat aghi ghaye maaf zahir batin ye pokcik! hehe :)

gayour said...

kitosia
duit raya memang ada tapi rasa malas plak nak bagi kat hang!

hush
iyo la. timo kasih banyak2 yo la

Kitosia said...

Huhu,kito dah bosor panje..Nak bg pe hahaa.

berteromber said...

Happy Eid Mubarak untuk lu + family...

Maaf zahir batin bro..

gayour said...

kitosia
org besar la bleh pegang duit banyak2!

berteromber
terima kasih. moga berbahagia merayakan eid fitri

Kitosia said...

Betoi gak ek,So bak sini duit(Rompakan senjata) hahaha..Apapun sifu,rayo ni jangan makan banyak.Kang,sakit porut kang.Tak den nak gi toilet.Huhuhu..Selamat hari raya untuk esok.Bersiap sedia duit raya untuk sanak saudara sifu.Hahaha.Selamat :)

deaf_angel said...

gayour
selamat menyambut hari raya aidilfitri kat ko sekeluarga
maaf zahir batin.

lermek, sibuk tahun ni aku belum beli majalah2 humour edisi raya pun lagik

ArtUntukRakyat said...

Salam kenalan dan salam ghaya!!!

gayour said...

kitosia
memang gua tak makan banyak raya ni. tak boleh makan banyak. rasa sengkak!

deaf_angel
dulu memang seronok buat bumper raya walau penat nak mampus!

artuntukrakyat
tq sudi singgah ke blog gua.

Anonymous said...

salam...kami ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri.....kpd bro gayour....semoga terus berkarya... -faezah & wan,flat ijau,putrajaya-

gayour said...

anonymous
terima kasih. selamat hari raya gak buat cik faezah dan wan. moga sihat, berjaya dan bahagia tinggal kat putrajaya.

matakucing said...

dalam bulan syawal lagik kan..salam lebaran bro gayour.. meriam buluh dah masuk kategori "rare" he5

gayour said...

matakucing
memang best gile main meriam buluh!
TEBABOOOMMMM!