Wednesday, March 29, 2017

RUMAH KARTUN DAN KOMIK MALAYSIA


RUMAH KARTUN DAN KOMIK MALAYSIA
02 Rejab 1438H - 29 Mac 2017



As salam. Apa khabar sahabat semua? Moga semua sihat, kuat, gagah, handal dan senantiasa di bawah rahmat Allah. In shaa Allah. Amin.

Pada yang berkelapangan, gua mewakili Kelab Kartunis Malaysia (KKM) menjemput sahabat yang berkelapangan dan rajin nak datang ke majlis soft launching Rumah Kartun dan Komik Malaysia pada 01 April 2017 ( Sabtu ) ini.

Hampir semua ( in shaa Allah ) kartunis dan pelukis komik yang berkarya dari tahun 1960an hingga 2017 akan datang ke majlis ini

Jumpa di sana

oh ya... kalao nak datang, datang. tak nak datang sudah! HEH!



5 comments:

deaf-angel said...

I wish I could be there.
Semoga event ni sukses dan dapat sokongan kuat.

Rafi said...

Jambul A.Mamud tetap legend.heheh..terima kasih atas jemputan.InsyaAllah kalo takda aral gua sampai

Anonymous said...

Selamat Majju Jaya Kartunis Malaysia.
Semoga Allah SWT berkati usaha kalian.

Inn Sya Allah, jika kesempatan, mau juga ikut sama Sabtu 01.04.2017 ni.☺️

Peminat kartun/Komik,
Nenek Kampung.

gayour said...

deaf_angel
lain kali boleh datang bro

rafi
tak dapat datangpun tak apa. lain kesempatan boleh datang

nenek kampung
terima kasih atas doa nenek pada kami. moga nenek juga dikurnia kesihatan yang baik dan dirahmatiNya sentiasa. in shaa Allah, amin

Anonymous said...

salam berbahagia penyeri muka manis muka ketawa .

abang sihat hendaknya.

saya cukup terharu jika abang boleh beri contact untuk saya hubungi matt romeo.
atau siapa2 di rumah komik tu yang kenal di mana saya boleh cari matt romeo.

tq sebab abng sudi buat blog untuk syer isi hati para penulis.

walaupun susah mengunung untuk abang coretkan di blog. tp amat lah saya suka membaca isi perut luahan idea . coretlah lagi pengalaman abgn di gila gila dulu yer.