Tuesday, January 24, 2012

KARNIVAL KARANGKRAF 2012


KARNIVAL KARANGKRAF 2012



Gua sebagai pekerja di syarikat Kumpulan Media Karangkraf Sdn. Bhd. menjemput, mengajak dan mempelawa semua sahabat ke KARNIVAL KARANGKRAF 2012. Untuk maklumat lebih mengenai karnival dan pengisian, sila ke laman web karangkraf. Malas gua nak cerita.

www.karangkraf.com

Salah satu program yang ada adalah DERMA DARAH. Kalo korang rasa nak derma darah, sila la bawak kad rekod derma darah. Dapat minum milo atau horlick percuma. Tapi leceh la sket pasal lepas derma darah korang akan lemah badan dan minda. HEH! Orang datang ke karnival ni nak jalan-jalan sambil tegedik-gedik! Ni kalo jadi lemah minda apa hal? Ah lantak la. Ikut korang la.

akhir sekali ucapan paling telus, mulus, ikhlas,
tiada prasangka, niat jahat
dan berjiwa murni;

nak datang, datang tak nak datang sudah!

HEH!

6 comments:

Unknown said...

Assalamualaikum abg gayour.. boleh saya tanya? masih ada lagi x koleksi majalah komik Bersama Selamanya? jika ada, bagaimana saya mahu mendapatkannya?

gayour said...

unknown
waalaikumus salam.
kalo la koleksi bersama selamanya masih dijual, gua sanggup betumbuk dengan encik untuk membelinya.HEH! tapi koleksi tu memang TAK ADA lagi untuk kita betumbuk untuk memilikinya.
encik boleh bersedih dan marah tak memasal kerana tidak dapat memilikinya. sila lepaskan kemarahan encik dengan menyepak anak pokok pisang sampai beliau patah teseliuh! HEH!

terima kasih kerana bertanya

Unknown said...

kenapa abg ckp mcm tu? abg x simpan koleksi asal?

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

ada org nak jual kat saya.. tp kena bida.. rasanya volume 1.. tp cetakan ke 2 tahun 1996..

Pojie said...

iya la bro.. saya punya koleksi dah kena kebas org dah.. kalo bro masih ada simpan boleh ke kiranya poskan pada saya... kim salam ngan brader scorpyan... minat brader berdua dr zaman batuapi ke gelihati lagi.. :)