Thursday, October 23, 2014

TAHUN BARU HIJRAH


SELAMAT TAHUN BARU 1436 HIJRAH
01 MUHARRAM 1436H - 25 OKTOBER 2014




as salam
selamat menyambut  dan meraikan tahun baru 1436 hijrah pada semua sahabat.
mari kita berusaha sedayanya 'berhijrah' dari tak baik kepada baik. dari baik pada lebih baik, lebih beriman dan bertaqwa... insya Allah.

telus, ikhlas dan berjiwa murni

gayour
1436H2014


13 comments:

deaf-angel said...

Selamat Menyambut tahun baru 1436 jugak Gayour.
Mana kambing yang posing ngan ko untuk post hari raya aji tu hari Gayour?

gayour said...

deaf-angel
encik kambing tu dah jadi kambing panggang. HEH!
ganti dengan unta plak sempena peristiwa hijrah Rasulullah S.A.W. dan sahabat r.a.

tq bro.

berteromber said...

Salam Maal Hijrah

Semoga tahun ini lebih baik dari tahun sebelumnya...

gayour said...

berteromber
terima kasih. gitu gak doa dan harapan buat tuan sekeluarga.

Sicher said...

hijrah itu pengorbanan, hijrah itu persaudaraan...(x ingat lagu dia)

PC kOKak™ said...

selamat!

gayour said...

sicher
untuk lagu, melodi dan lirik penuh, bleh tengok kat youtube. gua baru layan petang semalam. heh!

pc kokak
selamat gak buat encik!

si robot comel said...

Assalamulaikum, bagaimana saya nak berhubung dengan encik? Saya mempunyai tugasan akademik.

kartun online said...

jom hijrah. Jangan pindah.

gayour said...

kartun online
kalo banjir kena pindah bro!

azman said...

salam abang...mcm mana nak menghubungi abang...

gayour said...

azman
encik bleh hubungi gua melalui emel

gayouriot@gmail.com

aljasmi said...

Brader ubi ckp brader gayour anti facebook