Thursday, March 08, 2007

MPH - ALAMANDA

MPH - ALAMANDA PUTRA JAYA
23 MUHARRAM 1428H - 05 FEBRUARY 2007
Kali ketiga kitorang join promo dengan MPH. Kali ni kat Alamanda Putra Jaya plak. Kali pertama gak gua sampai ke sini. Kalo tak ada promosi cam ni tak tau la bila gua akan sampai ke sini. Heh! Tampat yang cantik, tenang dan selesa.

HERE WE GO AGAIN!
Gandingan mantap kitorang betiga kembali besatu kat MPH Alamanda untuk betemu pengunjung, pembeli dan peminat majalah G3. Ramai yang tinggal kat Putra Jaya ni datang naik bas terutama remaja-remaja berkumpulan. Tq la datang. Buat susah-susah je korang ni. Heh!


YEAHHH!

Cam ni la selalu. Kitorang dipaksa ambik gambo dulu sebelum blah. Ni begambar dengan petugas/pekerja MPH yang semuanye baik-baik dan peramah. Berebut-rebut bagi diskaun diorang kat gua masa gua beli beberapa buku. Tima kasih bebanyak pada MPH dan semua petugas. All the best to ya! Jumpa lagi.

4 comments:

thesandman said...

kenapa gambar akhir ajer mesti pompuan?

Ni dah 'bias' atau bayes dalam ejaan melayunyer?!!

MARAH BETUL AKU NI HAA!

gayour said...

boy scout

hero mesti la cam tu. ending cite mesti la ramai awek. har fragin har!

M1N4M1 said...
This comment has been removed by the author.
M1N4M1 said...

pantun 3 kerat:
rambut menutupi mata
mata tersorok
menjeling org sebelah
hahaha