Thursday, August 21, 2008

UPSI DAN...

UPSI DAN BUKU MELUKIS KARTUN CARA GAYOUR
20 SYAABAN 1429H - 22 OG0S 2008

Ramai yang datang melawat Karangkraf setiap bulan, minggu dan hari. Tak kira la dari sekolah tadika, Sekolah Pendidikan Khas, persatuan, sekolah rendah, menengah, IPT, badan kerajaan atau swasta. Antaranya dari Universiti Pendidikan Sultan Idris ( UPSI ) Tanjung Malim dalam kursus Typografi & Creative and Effective Thinking seramai 30 orang dari semester tiga, empat dan lima yang datang melawat kami pada... alamak! Lupa la plak berapa haribulan diorang datang. ARGHHHH! Lemah minda sungguh. Seperti biasa, gua racun minda diorang dengan buku MELUKIS KARTUN CARA GAYOUR sebagai keperluan untuk berjaya dalam pengajian diorang. HEH! Alhamdulillah, ramai yang kena racun dan membeli buku gua. Terima kasih banyak-banyak. Moga ada kebaikan.
Ayuh tengok saja kecerian wajah diorang dengan buku MELUKIS KARTUN CARA GAYOUR beserta signature gua.

Barisan murid-murid dan pensyarah UPSI bersama buku MELUKIS KARTUN CARA GAYOUR.

Setelah dibawa melawat hampir ke seluruh ceruk Karangkraf dan Ultimate Print, Toko Buku merupakan tempat lawatan terakhir untuk diorang shooping semua produk Karangkraf sebelum blah balik ke UPSI. Semua suka...

Semua senyum gumbira.

Tak sia-sia datang melawat ke Karangkraf. Tak heran sangat dapat melawat ke kilang pecetakan dan tengok mesin printing yang besar bagak tu.

Tapi lebih bermakna kerana dapat beli buku MELUKIS KARTUN CARA GAYOUR dengan harga diskaun. Bukan saja dapat diskaun tapi gak dapat jumpa penulis dan pelukis buku, dapat signature dan begambo sekali. HEH! Terima kasih semua kerana sudi datang melawat kami. Moga ada manafaat. Moga berjaya! Terima kasih sekali lagi pada semua kerana sudi membeli buku gua.

Ingat dah, diorang datang melawat pada hari Rabu, 04 Syaaban 1429 H - 06 Ogos 2008 yang lalu.

10 comments:

saracocohoney said...

Gayour,
Buku tu bape hengget...kalo kawan baik bleh dapat diskaun bape %. Ada additional gift tak? har..har...

gayour said...

saracocohoney
RM15 sebuah. kalo nak diskaun sila datang beli kat karangkraf. selain dapat diskaun, bleh dapat signature, lukisan kartun/karikatur dan amik gambo dengan gua. itu la hadiah tambahan. heh!

kalo takpun bleh oder online. borang ada kat bawah iklan buku gua di lama utama. TQ

eddie dewanaga said...

fuh...
laku betul buku tu ye,
dapat royalti nanti boleh
beli Boeing 757-200..

letak nama lu bro,
pusing satu Malaya...!

blackpurple @ jowopinter said...

Wak ada juga 1-2 kali ke Karangkraf di Shah Alam. Tak sempat pulak nak jumpa... Kena buat temu janji dulu ke bro'. He he he...

gayour said...

eddie dewanaga
aminnnnnn...
kalo betul gua bleh beli boieng, gua nak lumba dengan ED FORCE ONE. gua bawak la lu sekali round the world!

blackpurple
wak datang jer, bagi tau receptionist nak jumpe gua. tak payah temu janji.

Anonymous said...

lain lak aura encik gayour pakai baju kaler putih... mcm 'suci'je... :)

Unknown said...

oklah tu ada jugaklah yang nak beli buku kau.hah nih kau ada plan ke nak buat koleksi novel grafik apa yang aku cari(g3)?sesaja tanya.kalau bernasib baik kau buatlah dan sesambil melukis tu kau buatlah kata kata hikmah seperti"jikalau hidup tiada beradab jangan ingat diri di pandang tinggi" macam tu ke,barulah syok nak membaca sesambil membuka mata adakah en mazli boleh menulis sebaik-baik A samad said.adios...

gayour said...

anonymous
" ni la baju yang saya pakai dalam gambo tu " ujar gua pada student dan pensyarah masa melukis/tandatangan buku yang diorang beli. heh!

isyam
insyAllah. memang ada perancangan nak dikoleksikan.

Anonymous said...

salam bro. saya tak kesempatan nak join derang masa derang pegi itu hari. up, saya dari gelihati memang minat bro. kawan kawan saya ramai gak yang join masa kat ujang dan lepas ujang tu dulu.

tak sangka bro dah ada blog. haha.

gayour said...

alinaabdullah
terima kasih kerana pernah meminati karya-karya gua. kalo satu UPSI datang, habih penuh pejabat Karangkraf. nak jalan susah, nak buat kerjepun tak boleh. HEH! elok la cik alina tak datang. ada la cerita kawan2 yang datang nak auta kat cik aina. Haha!