Monday, January 24, 2011

KARNIVAL 2011


KARNIVAL 2011

Assalamualaikum

Cakap banyak tak guna. Tahun ni KARNIVAL Karangkraf kembali lagi daaa... Jadi gua menjemput la semua sahabat datang kalo nak datang. Itu je la yang gua nak sampaikan. Tengok poster untuk maklumat lanjut. Konpius, ilang akal, ilang ingatan, gila, tak faham, tak tau kat mana pejabat Karangkraf, tak tau kat mana seksyen 15, tak penah dengar nama Shah Alam, tak tau jalan, tak tau simpang, tak tau cane nak datang? Earth google je la. Korangpun dah besar. Pandai-padai la...

Tapi kalo susah sangat sampai berbunuh-bunuhan, tak payah datang la!

Terima kasih

senyum sentiasa

5 comments:

d_LA said...

PERGHHHH..BEST TU TAPI JAUH NAK GI...HUWAAAAA....MAI LA PANTAI TIMUR PULAK..KONPEM DLA TERHEGEH-HEGEH PERGI

matakucing said...

kali ni nak gi la..insyallah ..nanti jumpo yo brader gayour

gayour said...

d_LA
tak dapat datangpun tak apa. tak la sesak sangat. heh!
mungkin nanti karnival ni buat kat pantai timur plak.

senyum sentiasa

matakucing
selamat datang. insyallah.

SkiD said...

Macam nak kena datang je ni...

d_LA said...

encek gayour..encek gayour..bro aie & jackall xde blog ke??